Volvo



Bilder:

    Volvo är nöjda med Pelly´s förmåga att alltid leverera i tid

    Om jag skulle beskriva Pelly med ett ord är engagemang det som passar allra bäst. De är väldigt intresserade av och måna om sina kunder.

    Vi är mycket nöjda med samarbetet och slutresultatet. Butiken fungerar och säljer bra. Våra kunder är nöjda och vår personal är mycket positiv, trots att den nya butiken inneburit ett nytt arbetssätt där alla både ska sälja delar och reparationer.

    När vi pratar nöjdhet kan jag också berätta att vi på Stockholm Akalla faktiskt fick branschens högsta kundnöjdhet i en undersökning 2007. Jättekul. Självklart är butiken inte allt, men den är i högsta grad en viktig komponent när man vill få nöjda kunder. Avslutningsvis kan jag säga att jag gillar att arbeta med Pelly och kan varmt rekommendera dem åt andra”.
    Per Rosén, VD, Upplands Motor.